



Coaching om beter om te gaan met Huilbuien in Paal
Blijft Huilbuien op de achtergrond meespelen en wil je in Paal starten met Coaching?
Herken je je in onderstaande zaken?
> je loopt vast omdat het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt
> je wil erover praten, maar het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt blijft moeilijk
> je wil stap voor stap vooruit, met het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt als vertrekpunt
Even stilstaan kan veel helderheid geven. We luisteren naar je verhaal, maken we je hulpvraag concreet en kijken we samen welke volgende stap het beste past.

Hoe herken je Huilbuien in Paal
Herken je jezelf in één of meerdere van onderstaande signalen?
>
je wil begrijpen waarom het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt blijft terugkomen
>
je wil verandering die blijft, ook als het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt terug opduikt
>
je wil keuzes maken ook als het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt onzekerheid geeft
>
je wil stap voor stap vooruit, ook al blijft het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt meespelen
>
je wil je grenzen leren bewaken als het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt te veel wordt
"Je hoeft het niet alleen te dragen. Samen brengen we rust, helderheid en richting terug, stap voor stap."

Hoe pakken we Huilbuien aan in Paal met Coaching?
We beginnen met een oriëntatiegesprek omdat een goede start veel verschil maakt. In dit gesprek verhelderen we je hulpvraag, brengen we het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt in kaart en geven we je meteen richting met een concreet advies over het meest passende traject. We proberen dit gesprek binnen 2 weken te laten doorgaan. Daarna volgt een intake bij de behandelende Therapeut. Sessies duren 50 minuten en kunnen in Paal of online. Doorheen het traject evalueren we en passen we aan.
Wat neem je mee uit de begeleiding in Paal?
In Paal zetten we in op herstel dat haalbaar blijft. Je krijgt houvast om met Huilbuien om te gaan, zodat het allemaal zwaar voelt en je weinig ademruimte hebt minder vaak de bovenhand neemt en je weer meer energie ervaart.

